Jaké produkty nabízíte?

Altoa Essentials se specializuje na prodej doplňků stravy zaměřených na podporu zdraví a vitality. Naše nabídka zahrnuje širokou škálu vitamínů, minerálů a dalších výživových doplňků. Zavázali jsme se nabízet pouze produkty, které spojují pečlivě vybrané složky a maximální účinnost. V úzké spolupráci s ověřenými značkami tak vznikají produkty, které vašemu zdraví skutečně pomáhají.

Jak mohu objednat zboží?

Objednávku můžete provést přímo na našem e-shopu altoa-essentials.cz. Stačí si vybrat požadované produkty, přidat je do košíku a následovat instrukce pro dokončení objednávky.

Jaké jsou možnosti dopravy a jaká je doba doručení?

Zboží zasíláme prostřednictvím několika přepravních společností, v tuto chvíli skrze Zásilkovnu, PPL a DPD. Standardní doba doručení je obvykle 2–3 pracovní dny od potvrzení objednávky.

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?

Ano, pokud nejste s produktem spokojeni, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.

Kam mohu zaslat zásilku v případě, že ji chci vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení na adresu ALTOA ESSENTIALS, Trafika Jince, Slavíkova 200, 262 23 Jince. Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a k zásilce přiložte fakturu. Pro případné dotazy je k dispozici telefon +420 603 351 533.

Do kdy mi v případě vrácení zásilky vrátíte peníze?

Jakmile od vás obdržíme vrácené zboží a zkontrolujeme jeho stav, vrátíme vám peníze nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky na naši adresu. Platba bude vrácena stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena – v případě platby kartou vám částku zašleme zpět na váš bankovní účet, pokud jste platili na dobírku, budeme vás kontaktovat pro doplnění údajů k vrácení.

Kde mohu najít více informací o složení a dávkování produktů?

Detailní informace o složení, dávkování a doporučeném užívání naleznete vždy v popisu konkrétního produktu na našem e-shopu. Pokud byste měli jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu essentials@altoa.cz – rádi vám poradíme.

Nabízíte možnost osobního odběru?

Nově nabízíme možnost osobního odběru v lékárně Senimed, která se nachází v areálu Nemocnice Beroun, U Nemocnice 379, 266 01 Beroun.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku po jejím odeslání?

Pokud si přejete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte nás prosím co nejdříve na e-mailu essentials@altoa.cz. Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, uděláme vše pro to, abychom vaší žádosti vyhověli.

Mohu kombinovat slevové kódy?

Slevové kódy není možné kombinovat. Pokud není uvedeno jinak, vždy lze použít pouze jeden slevový kód na objednávku.

Jsou vaše produkty testované a certifikované

Všechny naše produkty splňují přísné normy a jsou certifikovány podle platných legislativních požadavků. Spolupracujeme výhradně s ověřenými výrobci a dodavateli, abychom zajistili nejvyšší kvalitu a bezpečnost.

Jak zjistím, který doplněk stravy je pro mě nejvhodnější?

Pokud si nejste jistí výběrem vhodného doplňku, doporučujeme podívat se na detailní popisy jednotlivých produktů na našem e-shopu. Zároveň jsme pro vás připravili krátký dotazník, který vám pomůže najít ten nejvhodnější produkt podle vašich potřeb. Najdete jej zde. Pokud budete mít i tak další dotazy, kontaktujte nás prosím na e-mailu essentials@altoa.cz – rádi vám poradíme.

Mohu si u vás vytvořit zákaznický účet? Jaké výhody to přináší?

Registrací zákaznického účtu získáte nejen snadný přehled o svých objednávkách a rychlejší nákupní proces, ale také možnost čerpat věrnostní odměny. Při registraci vám na účet automaticky připíšeme 50 Kč jako uvítací kredit. Za každou doručenou objednávku pak získáte 1 Kč kreditu za každých utracených 20 Kč. Nasbíraný kredit můžete využít při dalších nákupech.

Jak dlouho mohu skladovat doplňky stravy a jak je uchovávat?

Doplňky stravy doporučujeme skladovat na suchém a chladném místě, mimo dosah přímého slunečního světla a dětí. Každý produkt má na obalu uvedenou dobu expirace, kterou je vhodné dodržet pro zachování maximální kvality a účinnosti.

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám na essentials@altoa.cz a náš tým zákaznické podpory se vám co nejdříve ozve. Pokud máte číslo objednávky, nezapomeňte ho uvést pro rychlejší vyřízení.

Máre rychlý dotaz? Napište nám do chatu!

Spojte se s námi jednoduše přes WhatsApp – stačí kliknout na ikonu v pravém dolním rohu a my vám rádi poradíme.