Jaké produkty nabízíte?
Altoa Essentials se specializuje na prodej doplňků stravy zaměřených na podporu zdraví a vitality. Naše nabídka zahrnuje širokou škálu vitamínů, minerálů a dalších výživových doplňků. Zavázali jsme se nabízet pouze produkty, které spojují pečlivě vybrané složky a maximální účinnost. V úzké spolupráci s ověřenými značkami tak vznikají produkty, které vašemu zdraví skutečně pomáhají.
Jak mohu objednat zboží?
Objednávku můžete provést přímo na našem e-shopu altoa-essentials.cz. Stačí si vybrat požadované produkty, přidat je do košíku a následovat instrukce pro dokončení objednávky.
Jaké jsou možnosti dopravy a jaká je doba doručení?
Zboží zasíláme prostřednictvím několika přepravních společností, v tuto chvíli skrze Zásilkovnu a PPL. Standardní doba doručení je obvykle 2–3 pracovní dny od potvrzení objednávky.
Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Ano, pokud nejste s produktem spokojeni, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.
Kam mohu zaslat zásilku v případě, že ji chci vrátit?
Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, zašlete jej prosím na následující adresu: ALTOA ESSENTIALS – sklad MTZ, Prof. Veselého 493, 266 56 Beroun 1. K adrese přidejte i telefonní číslo +420 722 974 039. Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a vrácené do 14 dnů od doručení. Nezapomeňte k zásilce přiložit dodanou fakturu, abychom mohli vrácení co nejrychleji zpracovat.
Do kdy mi v případě vrácení zásilky vrátíte peníze?
Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku a zkontrolujeme její stav, peníze vám vrátíme do 14 dnů od doručení zásilky na naši adresu. Vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena – pokud jste platili kartou, částka bude vrácena na váš bankovní účet, u platby na dobírku vás kontaktujeme pro upřesnění údajů k vrácení.
Kde mohu najít více informací o složení a dávkování produktů?
Detailní informace o složení, dávkování a doporučeném užívání jsou uvedeny v popisu každého produktu na našem e-shopu. Pokud máte další dotazy, neváhejte kontaktovat essentials@altoa.cz.
Nabízíte možnost osobního odběru?
V současné době nabízíme pouze doručení prostřednictvím našich přepravních partnerů. O případném zavedení osobního odběru budeme informovat na našich webových stránkách.
Mohu změnit nebo zrušit objednávku po jejím odeslání?
Pokud si přejete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve na essentials@altoa.cz. Pokud objednávka ještě nebyla expedována, pokusíme se vaší žádosti vyhovět.
Nabízíte dárková balení nebo dárkové poukazy?
Momentálně dárková balení nenabízíme, ale intenzivně pracujeme na jejich zavedení. Dárkové poukazy v různých hodnotách budou brzy k dispozici na našem e-shopu.
Mohu kombinovat slevové kódy?
Slevové kódy není možné kombinovat. Pokud není uvedeno jinak, vždy lze použít pouze jeden slevový kód na objednávku.
Jsou vaše produkty testované a certifikované
Ano, všechny produkty splňují přísné normy a jsou certifikované podle platných legislativních požadavků. Spolupracujeme s ověřenými výrobci a dodavateli.
Jak zjistím, který doplněk stravy je pro mě nejvhodnější?
Pokud si nejste jistí výběrem vhodného doplňku, doporučujeme přečíst si detailní popis produktů na našem e-shopu, nebo nás kontaktovat na essentials@altoa.cz. Rádi vám pomůžeme s výběrem na základě vašich potřeb a očekávání.
Mohu si u vás vytvořit zákaznický účet? Jaké výhody to přináší?
Ano, registrací zákaznického účtu získáte přehled o svých objednávkách, rychlejší nákupní proces a možnost získat věrnostní slevy nebo speciální nabídky.
Jak dlouho mohu skladovat doplňky stravy a jak je uchovávat?
Doplňky stravy by měly být skladovány na suchém a chladném místě, mimo dosah přímého slunečního světla a dětí. Každý produkt má na obalu uvedenou dobu expirace, kterou doporučujeme dodržet.
Nenašli jste, co jste hledali?
Napište nám na essentials@altoa.cz a náš tým zákaznické podpory se vám co nejdříve ozve. Pokud máte číslo objednávky, nezapomeňte ho uvést pro rychlejší vyřízení.
Máre rychlý dotaz? Napište nám do chatu!
Spojte se s námi jednoduše přes WhatsApp – stačí kliknout na ikonu v pravém dolním rohu a my vám rádi poradíme.